סגירת מרפסת לחורף – מהו הפתרון היעיל ביותר?

כל הפתרונות לסגירת מרפסת לקראת החורף

השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם להצעה משתלמת:

סגירת מרפסת עם ויטרינה
סגירת מרפסת עם ויטרינה
סגירת מרפסת לחורף
המתקין האלוף שלנו אחרי התקנת ויטרינה

מרפסות הן אחלה דבר. אפשר לשבת בהן, לצפות על הנוף, להנות מהבריזה ולמנגל ביום העצמאות. אבל מצד שני – גם בתים הם אחלה דבר, ובמדינתנו הקטנטונת בה הדירות חסכניות במקום, לפעמים צריך לבחור בין מרפסת נחמדה לחדר נוסף ונחוץ. זה הזמן לסגור את המרפסת!

 

כמובן סיבה נוספת לצורך בסגירת מרפסת היא כדי לווסת את מזג האוויר במרפסת, להגן בפני גשמים ורוחות, למנוע הצטברות לכלוך ונשורת ופשוט כדי להנות מיתרונות מזג האוויר שיוצרת מרפסת סגורה.

בקיצור, זה הזמן לסגור את המרפסת. אבל מאיפה מתחילים?

קודם כל, בואו נחלק את סגירת המרפסת לשתי שיטות עיקריות: 

  • סגירת מרפסת בעזרת קבלן (כלומר, בבנייה מקצועית שתהפוך את החדר לחלק אינטגרלי מהבית כמו שאר החדרים. בשימוש ביציקת בטון, בניית קיר וכל מה שבניית חדר דורשת). שיטה זו היא כמובן יקרה, ארוכה ומסורבלת יותר, אך היא תבטיח שהמרפסת תהפוך לחדר לכל דבר, כולל איטום מלא למזג האוויר.
  • סגירת מרפסת בעזרת פתרונות בנייה קלה. במקרה כזה סגירת המרפסת היא פרוצדורה פשוטה, שייתכן ולא תדרוש מכם אפילו אישור בנייה. פשוט מביאים בעל מקצוע שיתקין את התוספת בעבודה זריזה, וזהו! יש לכם חדר.

מה עדיף?

התשובה תלויה בצורך שלכם, בתוספת שקלול של כמה מאפיינים סביבתיים. אם מזג האוויר באזורכם דורש בידוד רציני, ייתכן וסגירה עם קבלן היא הפתרון. אם החדר לא צריך לעמוד בפני תנאי מזג האוויר (בעיקר אם הוא לא ישמש כחדר שינה אלא רק כמשרד או מרפסת סגורה) כנראה שסגירה בבנייה קלה היא היעילה ביותר עבורכם.

בנוסף, קיים הבדל משמעותי בין מרפסות שמש (בהן החדר חשוף לשמיים) ובין מרפסות מקורות. הסוג הראשון דורש יותר מאמץ, בשל הצורך לבנות תקרה בנוסף לקירות. הסוג השני קל מאוד לסגירה כי כל מה שצריך זה רק לסגור את החלל שבין המעקה לתקרה. זה הזמן להתייעץ עם בעל המקצוע שיסגור את המרפסת ולבחור את סוג הסגירה שלכם:

  • סגירת מרפסת עם חלונות נעים – "וילון זכוכית" כזה הוא פשוט יחסית להתקנה, ודורש הרכבת מסילות והנחת חלונות. התוצאה אסתטית מאוד, מאפשרת לתצפת אל הנוף ומבודדת יחסית.

 

  • סגירת מרפסת בעזרת תריסים – התריסים יוצרים צל ומאפשרים סגירה של המרפסת כך שהיא הופכת לחדר או למרפסת – בהתאם לצורך. 

 

  • סגירת מרפסת שמש עם פרגולת אלומיניום – פתרון יעיל במיוחד במקרה של מרפסת שמש. כך ניתן להוסיף גג בקלות ואפילו להשאיר אופציה לפתוח אותו כשמתחשק לראות קצת שמיים.

 

קיימים לא מעט פתרונות נוספים לסגירת מרפסת (עם חלונות מתקפלים או עם תוספות בנייה מחומרים שונים) מוזמנים ליצור איתנו קשר לייעוץ נוסף.

 

ומה לגבי אישור בנייה?

חשוב להשיג אישור בנייה מראש במקרה הצורך – ואם אתם לא בטוחים אם צריך, בררו את זה עם בעל המקצוע או בטלפון מול הרשות המקומית. חבל להיתקע כשאפשר להשיג אישור לתהליך הפשוט הזה בטופס אחד ושעה של סידורים.

 

רוצים לבדוק שהפרגולה שלכם תעמוד בפני סערות החורף? מחפשים מישהו מקצוען שיתקן נזקים קלים בפרגולה לקראת החורף? רוצים להתקין גג אטום לפרגולה לחורף? שואפים לסגור קירות לפרגולה בבנייה קלה?

מקצועני הפרגולות האדיבים והמנוסים שלנו ישמחו לעזור לכם!

התקשרו עכשיו
רגע! לפני שאתם עוזבים...
השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם ללא התחייבות