מחירון דקים 2022 – כמה יעלה לכם דק מעץ?

גם אתם רואים את התנופה הגדולה? דקים עולים אצל השכנים ומכל הכיוונים? כל החברים כבר עשו שיפוצים ושדרוגים ורק אתם עדיין מתלבטים? טרנד הדקים למרפסת ולחצר נהיה יותר ויותר פופולרי בשנים האחרונות ומציע לכם המון אפשרויות שונות. אבל מה המחיר של דק עץ למרפסת או לבריכה – דק שיהיה אסתטי, עמיד וגם נוח? ניחשתם נכון – המומחים של פרגולה אסקפרט שוב כאן בשבילכם ונותנים לכם מחירון דקים וטיפים מנצחים. 

דברים שחשוב לדעת מראש: בית פרטי VS עסק

חשוב לברר מראש מהי מטרתו של דק העץ כדי להצליח לבחור את סוג העץ לדקים הנכון עבורכם – הכי טוב שתדעו מראש מה הצרכים שלכם כדי להגיע לתוצאה אופטימלית. אם הדק נועד לדירה או לבית פרטי, הרווחתם: תוכלו לבחור בסוגי דקים יחסית זולים כמו דק מעץ סינטטי, עץ אורן או דק במבוק ועדיין להנות ממנו לאורך זמן. ואם תצטרכו, תמיד אפשר להוסיף או לשנות אלמנטים מסוימים בדק שיענו על כל מה שאתם צריכים. 

לעומת זאת, אם דק העץ שאתם רוצים לקנות נועד לעסק קטן או גדול, כדאי לחשוב פעמיים לפני שבוחרים את חומרי הגלם: ככל שיותר אנשים ידרכו על הדק בכל יום, ככה הוא יתבלה במהירות גם אם הוא עשוי מיהלום. טוב טוב, אין דקים מיהלום… אבל הבנתם את הרעיון. בדיוק מהסיבה הזו אנחנו ממליצים לבעלי עסקים מסוגים וגדלים שונים להעדיף את דק האיפאה העמיד או את עץ הטיק הבורמזי האיכותי. נכון, הדגמים האלה יקרים יותר ממקביליהם, אבל נוטים להחזיק יותר זמן ומצדיקים את ההשקעה. 

דק עץ לבריכה

אחרי שהסברנו בקצרה על בחירות רלוונטיות לאוכלוסיות שונות, בואו נחזור להתחלה. עכשיו נציג לכם דגמים שונים של דקים ושלל אפשרויות. סוג דק העץ הראשון הוא הדק לבריכה. הדק הזה נראה מצוין ומכסה על פגמים חיצוניים של החצר אם אתם קצת מובכים מהם או שאין לכם כוח לטפל בהם. זה לגיטימי לגמרי ואנחנו ממש מבינים אתכם ושמחים לסייע. על דק עץ לבריכה תוכלו ללכת ברגליים חשופות בלי לדאוג מחתכים או מצרות אחרות. הילדים והמשפחה ייהנו ממנו רוב השנה, וכך גם חברים ואורחים שתזמינו אליכם. אחרי הכל, יש מישהו שלא אוהב מסיבת בריכה?

על טיפים, גדלים וחומרים – ומחירון דקים רלוונטי ל-2021

כבר נשמע לכם מפתה ואתם רוצים לקנות דק היום ומהר לפני שהמלאי ייגמר? חכו רגע אחד, כי הכנו במיוחד בשבילכם כמה טיפים וגם מחירון דקים מעודכן ונגיש. ככה יהיה לכם סדר בראש ולא תצטרכו לעשות מאה טלפונים כדי לבדוק אם שכחתם משהו. למשל, ידעתם שיש ברגים ייעודים להתקנת דקים? אז כן, זה נשמע מוזר, אבל הם באמת קיימים ואפילו יחסית זולים. הברגים שומרים על עמידות הדק – ולכן כדאי לבדוק אפשרות לשדרוג מוקדם של הדק החדש בכמה עשרות שקלים.

כללי האצבע הראשונים בכל מה שנוגע לדקים מעץ קשורים לחומרים ולגדלים. חשוב לדעת מראש שמחירי הדקים כמובן מתייקרים ככל שהחומרים איכותיים יותר והדקים גדולים יותר. אבל הנה נתון משתלם – המחיר על כל מטר רבוע דווקא קטן ככל שהדק גדול יותר. בנוסף, מחיר של תשתית לדק לבריכה נע בין 100-200 ₪ למטר רבוע. 

העלויות המצוינות בטבלה הן לכל מטר רבוע. וטיפ קטן מאיתנו – בגלל שהבריכה יוצרת סביבה רטובה, דק איפאה שעמיד למים הוא אפשרויות מומלצת וכדאית לבניית דק לבריכה, יותר מאשר העצים האחרים המופיעים כאן.

סוג דק העץמחיר למטר רבוע – כולל מע"מ 
דק מעץ אורן350-470 ₪
דק מעץ איפאה700-820 ₪
דק מעץ במבוק700-820 ₪
דק מעץ סינטטי700-760 ₪
דק מעץ טיק בורמזי1170 ₪
מחירון דקים 2021
דק איפאה לבריכה
דק למרפסת

דק עץ למרפסת

בבתים ובדירות שכורות יש מרפסות במגוון של גדלים וצבעים. הבעיה העיקרית היא שרוב האנשים כל כך עסוקים בעיצוב הפנים, שהם שוכחים לקחת בחשבון גם את האפשרויות החיצוניות: הרי אם הם מתעקשים על קיומו של חלל חיצוני, כדאי להשקיע גם בו מחשבה ולגרום לו להיראות פצצה! אנחנו מציעים לכם ליצור מרחב יפה ומפתה גם בחוץ. הדק ישדרג את נראות החצר שלכם ויהפוך אותו למזמין ומרענן. עם העיצוב הנכון כל החברים והשכנים ירצו לצאת מהסלון לטובת אל החלל הכי מגניב שיש בסביבה.

חוץ מזה, חשוב לזכור שלהיות בחוץ באור השמש זה גם כיף וגם בריא! אתם יכולים להנות מישיבה עם ספר או מוזיקה, והילדים או השכנים יתאהבו בדק הרך והחלק לרגליים כאזור משחק אופטימלי. דק עץ למרפסת הוא פתרון מצוין ונעים, שיותר ויותר אנשים בוחרים בו על פני בלטות או משטחים קשים שנראים הרבה פחות טוב.

מחיר דק עץ למרפסת דומה מאוד לזה של הדק לבריכה, כמו בטבלה המופיעה מעלה, אך ללא מחיר ההכנה של הבריכה. עיינו במחירון הדקים שלנו ובחרו את העץ שאתם רוצים, קראו עליו מידע נוסף כדי לוודא שהמאפיינים שלו מתאימים לכם, והגיע הזמן לצאת לדרך!

החלטתם ללכת על המקצוענים ולהזמין אליכם דק עץ עוד היום? מזל טוב! פנו למומחים של פרגולה אקספרט שבונים דקים מעולים ונוחים, ונתאים עבורכם דק מיוחד ומתאים לצרכים האישיים שלכם:

תוכן עניינים
יוסי מזרחי
יוסי מזרחי

עם ניסיון של מעל עשור בתחום. מתקין מקצועי ומדיוק עם חשיבות רבה לפרטים הקטנים .

אהבתם? שתפו מאמר זה!
התקשרו עכשיו
רגע! לפני שאתם עוזבים...
השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם ללא התחייבות