גדרות לבית פרטי

כל מי שגר בבית פרטי יודע שיש אפשרות מסוימת שכל מה שקורה בתוך הבית או ברחבי הגינה הפרטית שלו יהיה חשוף לעיניו של מי שמסתובב ברחוב או בסביבה הסמוכה לבית. בניגוד לבנייני מגורים משותפים, שם מדובר בדירות שבנויות בגובה ולכן הדרים בהן נהנים מרמה גבוהה של פרטיות, הרי שמי שמתגורר בבית פרטי לא תמיד יכול לזכות לאותה הפרטיות – אלא אם הוא דואג לכך בעצמו. 

מכיוון שהמגורים מתרחשים ממש בגובה העין של האדם הממוצע – באחריותו של מי שגר בבית לדאוג להגנה היקפית סביב הבית גם עבור הפרטיות שלו ושל בני המשפחה שלו וגם לשם שמירה על בטיחות וביטחון. כדי למנוע חדירה לשטח המגורים הפרטי שלו ולהרתיע ניסיונות פריצה כדאי להציב גדרות לבית פרטי, שיסמנו את הגבולות מהן והלאה מדובר בשטח פרטי, ויציבו מכשול בפני בעלי כוונות הרס.

התקנת גדר בבית פרטי

בואו נבחן את ההיצע המגוון של גדרות המיועדות להתקנה בבתים פרטיים. אבל קודם כל, חשוב מאד להבין שמדובר בתחום שיש בו חשיבות גדולה להתאמה אישית – מאחר וכל בית הוא שונה ולכל גינה יש את המאפיינים שלה, כל בית פרטי דורש התאמת גדר באופן אישי ולא ניתן לקבוע איזה סוג גדר תתאים לכם רק לפי תיאור כללי של הבית.

לצד אפשרויות עיצוב עשירות ומגוונות, צריך לבחור גם את המראה של הגדר ואת המאפיינים האחרים שלה – גובה הגינה, הממשקים בין הבית לבין כביש או רחוב וההתנהלות כאשר יש צלע משותפת של גדר בית פרטי עם הגינה של השכנים או עם הבית הסמוך. 

גם כאשר רואים גידור מוצלח בבית או בגינה של אדם אחר חשוב להבין שמדובר בבית שלו ולא בהכרח אפשר יהיה לשחזר בדיוק את אותה בניית גדר גם בבית אחר. השטח המיועד להתקנת גדר סביב הבית יהיה שונה, צריך יהיה להתחשב בכיווני האוויר ובמה שיש מסביב לבית עצמו וכמובן לשים לב למגבלות כאלה ואחרות בשטח או בבנייה – קיומה של גדר אבן בחלק מההיקף, צמיחה של צמחים, פרחים או דשא במקום המיועד לגידור, בחירה מושכלת של סוג הגדר שיהיה הכי מתאים עבור כל אזור או בית וכמובן התחשבות ברצון ובטעם האישי של מי שגר בבית. 

דבר נוסף ולא פחות חשוב הוא לבצע מדידה מדויקת של השטח שנמצא באופן רשמי בשרטוטים של הבית בבעלותו של מי שגר שם, שכן אסור שהגדר תחרוג מהשטח שמוקצה לו ותוקם על השטח של השכן או של הרשות המקומית. 

בקיצור, בניית גדר בבית פרטי היא עניין מורכב שצריך בו ליווי של איש מקצוע מנוסה ומיומן. על מנת לבחור ולהתקין את הגדר שהכי מתאימה עבור כל בית או דייר – אנחנו ממליצים לפנות אל מי שבקיא בתחום של תכנון ובניית גדרות לבית פרטי. המומחים שלנו עומדים לשירותכם!

סוגים שונים של גדרות לבתים פרטיים

עולם עיצוב הפנים והחוץ מלא ברעיונות מעניינים ומגוונים בעזרתם כל אחד יוכל למצוא את הסוג והעיצוב של הגדר שהכי מתאימה לו, לבית שלו, לגינה שלו ולכל מה שהוא רוצה בגדר. הקמת גדר בדרך כלל מתבצעת פעם אחת בלבד לאורך חיי הבית, ובמידה ואין תקלות או בעיות שמתעוררות לאורך זמן – ברוב המקרים אין צורך להחליף את הגדר או לשנות אותה. מכאן שיש חשיבות לבחירה של סוג גדר שהכי יתאים לסוג הבית ולמראה שמי שגר בבית יאהב. 

הסוגים השונים של גדרות לבתים פרטיים נבדלים זה מזה בעיקר בחומרי הגלם שמהם עשויות הגדרות:

  • גדרות עץ – גדרות עץ בעלות מראה טבעי, סגנון אותנטי וגימור יפה וייחודי שנראה שונה מגדר לגדר.
  • גדרות מתכת – גדרות שעשויות ממתכות מסוגים שונים, חזקות אך בעלות אפשרויות עיצוב מוגבלות. 
  • גדרות משולבות – שילובים בין חומרי גלם מגוונים – עץ, מתכת, אלומיניום ואפילו זכוכית. מראה נאה ומיוחד אך בניית גדר משולבת דורשת השקעה גבוהה יותר.

לכל חומר גלם יהיה מראה משלו והשפעה משלו על העיצוב של החלק החיצוני של הבית וזה אחד השיקולים המרכזיים בבחירה של הגדר שתותקן בחצר שלכם.

גדרות עץ הן סוג הגדרות הפופולרי והמבוקש ביותר. עבור בתים פרטיים שבנויים בלב שכונות מגורים עירוניות הגדר מביאה את המראה הכפרי אל העיר ומדמה עבור מי שגר בבית את החיים בכפר או במושב שקט. הגדר משאירה מחוץ לבית את המולת הרחוב ואת שאון המכוניות וכך מי שנמצא בתוך הבית יכול להנות משקט מוחלט ומתחושה שהוא נמצא לבד בעולם, תחושה שמספקת הרבה שקט נפשי ורוגע לבני הבית. 

גדרות מעץ הן גדרות בעלות מראה יפה, אפשר לבחור לבנות אותן במראה הטבעי של העץ או בצבע כלשהו, ניתן לשלב אותן עם עיטורי מתכת כאלה ואחרים וכמובן לבחור האם קורות העץ תהיינה מותקנות לרוחב או לאורך. האפשרויות בלתי נגמרות ויכולות להתאים לכל אדם ולכל העדפה אישית – נשאר לכם רק לפתוח את הקטלוג ולבחור.

גם לבית שלכם מגיעה גדר איכותית, יפה ומעוצבת שתגן על הבית ועליהם ותהפוך את הבית למוגן וגם יפה ומעניין! בפרגולה אקספרט תמצאו את אנשי המקצוע שלנו, שמכירים לעומק את עולם הגדרות, בעלי ניסיון בהתאמה אישית לכל בית או גינה. מוזמנים לברר איתנו כל עניין או שאלה שעומדים בפניכם ונשמח להקים בחצר שלכם את הגדר המושלמת.

תוכן עניינים
יוסי מזרחי
יוסי מזרחי

עם ניסיון של מעל עשור בתחום. מתקין מקצועי ומדיוק עם חשיבות רבה לפרטים הקטנים .

אהבתם? שתפו מאמר זה!
התקשרו עכשיו
רגע! לפני שאתם עוזבים...
השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם ללא התחייבות