מחירי התקנת סנטף לפרגולה

הסנטף הוא לוח פוליקרבונט שעשוי בצורה גלית (ולעתים בצורה אחרת) ומשמש כחומר קירוי נוח ואפקטיבי – לפרגולות, מרפסות, מחסנים ועוד. סנטף ניתן להתקין על גבי מבנה קיים: אם לדוגמה בניתם פרגולה מעץ ולאחר תקופה גיליתם שהגשם מזיק לה, או אם אתם מעוניינים לשבת תחתיה כשהשמש קופחת, תוכלו להוסיף לפרגולה גג סנטף בקלות ולקבל מגן גשם עמיד וחזק שגם מתפקד נהדר בימות הקיץ כמסנן קרינת שמש שמטיל צל.

השאלה הבאה בנוגע להתקנת סנטף היא כמובן:

כמה עולה סנטף לפרגולה?

התשובה מורכבת מכמה גורמים, אותם נפרק לפניכם כאן.

מחיר הבסיס להתקנת מטר רבוע של גג סנטף לפרגולה הוא 150 ש"ח עד 190 ש"ח. המחיר הזה כולל את עלות לוחות הסנטף עצמם, החומר הגולמי (הם עולים לרוב כ-50 ש"ח ללוח, רוחב של מטר ועשרה ס"מ עד מטר ועשרים וחמישה ס"מ. אורך הלוח נחתך לפי דרישה, ויכול להגיע עד 7 מטרים), את מחיר ההתקנה – שעות העבודה של מתקין הסנטף לפרגולה – ואת מחיר ההובלה, הסחיבה והטיפול בסנטף.

גורמים נוספים שישפיעו על מחיר התקנת סנטף לפרגולה:

סוג הסנטף

סוג הסנטף הנפוץ ביותר הוא סנטף גלי, לוח דק שבנוי בצורת גל. ההתקנה שלו מתבצעת תוך חפיפה של גל או שני גלים בין לוח אחד למשנהו. אך זה לא סוג הסנטף היחיד: קיימים בשוק גם סנטף בעל תעלות צרות וסנטף "כוורת" – סנטף שבנוי כשני לוחות עם מחיצות ביניים שיוצרות דוגמת כוורת. הסנטף הזה יקר יותר מסנטף רגיל, משום שהוא חזק יותר ממנו. המחיר בהתאם: התקנת סנטף כוורת תעלה כ-250-350 ש"ח למ"ר.

גודל כולל

המחיר למטר ישתנה בהתאם לגודל הגג הכולל. אם הפרגולה שלכם קטנה יחסית, המחיר למטר יהיה רגיל – 150-190 ש"ח – אבל אם הפרגולה גדולה (פרגולה בחצר רחבה, פרגולה בבית עסק) תוכלו לקבל הנחה על כמות גדולה והמחיר יהיה נמוך יותר.

זמן ההתקנה

במידה ואם מבצעים התקנת סנטף יחד עם בניית הפרגולה, התקנת הסנטף תעלה פחות מאשר התקנת סנטף לאחר בניית הפרגולה. לכן, אם אתם יודעים בוודאות בזמן תכנון הפרגולה שלכם שאתם רוצים פרגולה אטומה למים עם הצללה איכותית – רצוי לבחור בקירוי סנטף כבר עכשיו ולקבל מחיר אטרקטיבי להתקנה הכוללת כולה.

פירוק סנטף

לסנטף יש אורך חיים של למעלה מעשור (והאחריות עליו ניתנת למשך עשור). אחרי כן הוא כבר עלול להתחיל להתבלות, להיסדק מהשמש או להישבר בגלל הרטיבות. מעוניינים להחליף סנטף ישן בסנטף חדש? מצוין, זה אומר שכבר יש לכם תשתית לסנטף על גג הפרגולה. למחיר ההתקנה של הסנטף החדש יתווסף מחיר לשעות שיידרשו עבור פירוק הסנטף הקודם ופינוי שלו לאזור אשפה מתאים. אם העבודה גדולה, רבים מהמתקינים יכללו את פירוק הסנטף בהצעת המחיר הכוללת ולא ייקחו עליו מחיר נוסף.

יצירת תשתית

כדי שהסנטף יחזיק מעמד באופן יציב ואפקטיבי ולא יתבלה למשך שנים ארוכות, יש להתקין אותו בשיפוע (כך לא מצטברים עליו מים). לשם כך על מתקין הפרגולה להכין תשתית קרשים שתיצור את השיפוע הרצוי. אם לפרגולה שלכם כבר יש גג משופע, לא תשלמו על התוספת הזו.

ציפוי תחתון

מאחר ולסנטף יש מראה תעשייתי ו"פלסטיקי", ייתכן ותרצו לשים שכבת במבוק או עץ מתחתיו, כדי שמי שיושב מתחת לפרגולה לא יראה את הסנטף ישירות. במקרה כזה מתקין הפרגולה יוסיף להצעת המחיר את מחיר פרישת החומר.

תוספות

ולבסוף, במידה והפרגולה שלכם נמצאת במיקום גבוה או דורשת טיפוס על קצה מרפסת צרה – המתקין יוסיף למחיר ההתקנה תוספת סיכון. 

אם הפרגולה נמצאת במקום שקשה לגשת אליו עם הרכב שמביא את הסנטף, יתווסף למחיר סכום שיכסה את סחיבת הציוד ולוחות הסנטף אל אזור הפרגולה.

מחפשים מתקין פרגולות מקצועי ואדיב שיתקין לכם פרגולת סנטף יפהפיה? נשמח לשלוח אליכם את בעלי המקצוע התותחים שלנו! צרו קשר:

תוכן עניינים
יוסי מזרחי
יוסי מזרחי

עם ניסיון של מעל עשור בתחום. מתקין מקצועי ומדיוק עם חשיבות רבה לפרטים הקטנים .

אהבתם? שתפו מאמר זה!
התקשרו עכשיו
רגע! לפני שאתם עוזבים...
השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם ללא התחייבות