מחירון גדרות עץ 2022 – כמה תעלה לכם גדר מעץ?

השכנים והחברים מעלים את איכות החיים עם בניית גדרות עץ, ואתם מקנאים? מחפשים את השילוב בין אסתטיקה ליעילות ופרטיות? עד לפני כמה שנים, הרבה אנשים העדיפו גדרות ברזל או גדרות דמויות עץ בעיצוב מינימלי. זאת בחירה זולה ושימושית, אבל לטעמנו – גדרות צריכות להיות לא רק יעילות אלא גם יפות! לשמחתנו הרבה, הטרנד הנוכחי הוא בניית גדרות מעץ אמיתי ואיכותי ואתם מוזמנים להצטרף לחגיגה ולהנות משדרוג משמעותי. אבל מה המחיר של גדר מעץ שתהיה עמידה ונעימה למראה? ניחשתם נכון – המומחים של פרגולה אסקפרט תמיד כאן לצידכם ונותנים לכם מחירון גדרות עץ וטיפים מנצחים. 

תכנון מראש של הליך ההתקנה

חוששים שהשכנים יכעסו או יתלוננו עליכם לעירייה אם תתקינו גדר? אל דאגה. לפי חוק חדש שעבר בכנסת, ניתנות הקלות עבור פרויקטי בנייה פשוטים יחסית, כמו התקנת גדרות עץ. האחריות לבנייה עצמה היא עליכם, אבל כל עוד אתם לא נכנסים למרחב הציבורי הכל בסדר. עוד לפני שאתם בוחרים את סוג העץ שתרצו עבור הגדר החדשה, הנה כמה דברים לחשוב עליהם ולהכניס כשיקולים חשובים וחיוניים. 

סוגי גדרות ותשתיות נחוצות – ומחירון גדרות עץ 2021

קודם כל, ישנם שני סוגים של גדרות עץ – גדר אנכית וגדר אופקית. גדר אנכית תשמור לכם טוב יותר על הפרטיות אבל גם יקרה יותר כי כמות החומרים גדולה בצורה משמעותית. גדר אופקית מעניקה פחות פרטיות, אך זולה יותר כי היא דורשת מעט חומרי גלם ביחס למקבילתה האנכית. בנוסף, גדר מעץ מצריכה תשתית חזקה כדי שלא תיפול. בדרך כלל מדובר בשלד מבטון שאפשר להתקין מראש, או התקנת הגדר על אדמה מספיק חזקה שלא תקרוס ממשקל הגדר עצמה. אם אין לכם תשתית כזו, תצטרכו להכניס אותה לעלויות הבנייה. 

הנה לכם טבלת מחירים בשקלול המע"מ:

סוג התשתיתמחיר למ"ר גדר עץ
בטון150 ₪
אדמה80 ש"ח
מחירון תשתיות לגדרות עץ 2021

בנוסף לתשתית עצמה, חייבים להתקין עמודים מעץ או מברזל מגולוון – ברזל שצופה ובתהליך זה הוא נהיה עמיד יותר לפגעי הזמן. אם יש לכם תשתית אבל אין לכם עמודים, חלקים בגדר פשוט יתמוטטו. את עמודי העץ כדאי מאוד לצבוע בכמה שכבות מדי שנתיים כדי להגן עליהם מהשמש ומרטיבות חיצונית. אנחנו ממליצים בחום על עמודי העץ בעיקר כי הם משלימים בצורה אסתטית טובה יותר לאופי גדר העץ עצמה. חיפוי של העמודים משני הצדדים מייקר קצת את ההתקנה אבל יוסיף מאוד לנראות הגדר מכל הכוונים. ואם בכל זאת העדפתם את הברזל, אפשר לצבוע אותו בצבע דמוי עץ וככה לקבל לפחות חלק מן האפקט. 

על טיפים, גדלים וחומרים

כבר נשמע לכם מפתה ואתם רוצים להתקין גדר עץ עוד היום ומהר לפני שהמלאי ייגמר? חכו רגע אחד, כי הכנו במיוחד בשבילכם כמה טיפים וגם מחירון גדרות עץ עדכני ונגיש. ככה יהיה לכם סדר בראש ולא תצטרכו לעשות מאה טלפונים כדי לבדוק משהו ששכחתם. למשל, ידעתם שאם תקפידו לצבוע את הגדר שלכם פעם בשנה היא תחזיק לכם למשך כפליים זמן? בנוסף, קיימים חומרי חיטוי ייחודיים שמונעים את שחיקת העץ ואת הריסתו על ידי מזיקים. כלומר, בהשקעה של עשרות שקלים בודדים ותחזוקה די פשוטה, אתם בעצמכם משדרגים את הגדר ואת סביבתה!

כללי האצבע הראשונים בכל מה שנוגע לגדרות מעץ קשורים לחומרים ולגדלים. חשוב לדעת מראש שמחירי גדרות העץ מתייקרים ככל שהחומרים איכותיים יותר והגדרות עצמן ארוכות ומורכבות יותר להתקנה. העלויות המצוינות בטבלה הן לכל מטר רבוע:

סוג גדר העץמחיר כולל מע"מ
עץ אורן300-530 ₪
עץ איפאה400-700 ₪
עץ סינטטי470-700 ₪
מחירון גדרות עץ 2021 – סוגי עצים שונים

כבר שולפים את הכלים מהמחסן ומתכוונים לבנות גדר בכוחות עצמכם? זה אפשרי, אבל קשה. אנחנו ממליצים לכם קודם כל לפנות לאיש מקצוע. אותו בעל מלאכה יגיע אליכם למדוד את השטח שאתם רוצים לגדר, והוא יוכל גם לומר לכם אם צפויות בעיות מיוחדות בתהליך הבנייה עצמה. למשל, בחלק מהבתים או מהדירות השכורות יש זוויות משונות שמצריכות התאמת גדר מיוחדת עבורם. העלות עשויה קצת להתייקר, אבל זה עדיף על פני מצב שבו חלילה יהיה לכם חור לא נעים או יפה בגדר החדשה שלכם. הרי מטרת גדר העץ היא לאפשר לכם פרטיות אבל גם לשפר את הנראות של הבית והחצר – וחור כזה יהרוס את כל המאמצים שלכם. 

החלטתם בכל זאת לבנות את גדר העץ בעצמכם? יפה לכם! העצות המקדימות שבעל המקצוע ייתן שוות זהב ויחסכו מכם הרבה כאב ראש ועוגמת נפש. 

עוד כמה נקודות חשובות

כשאתם בוחרים את בעל המקצוע, כדאי כמובן לקבל המלצות וגם לבקש הדגמות. שמענו מספיק מקרים של גדרות עקומות או גדרות עץ שבורות, וחבל. חוץ מזה, כדאי להתייעץ עם בעל מקצוע לגבי מרווחים בגדרות עץ – עצים נוטים להתרחב ולהתכווץ במזג האוויר ואתם תרצו לשמור על הפרטיות ועל האיכות בכל עונות השנה. 

אז עיינו במחירון גדרות עץ 2021, בחרו את הגדר שמתאימה לכם, ואנחנו כאן כדי לעזור ולשלוח אליכם אנשי מקצוע מנוסים ומעולים לבניית גדרות עץ מושלמות! דברו איתנו:

תוכן עניינים
יוסי מזרחי
יוסי מזרחי

עם ניסיון של מעל עשור בתחום. מתקין מקצועי ומדיוק עם חשיבות רבה לפרטים הקטנים .

אהבתם? שתפו מאמר זה!
התקשרו עכשיו
רגע! לפני שאתם עוזבים...
השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם ללא התחייבות