פרגולה לקירוי בריכה

אם בניתם לעצמכם בריכה בחצר – כנראה שאתם יודעים איך לחיות את החיים הטובים! הצעד הבא הוא להצטייד בכל מה שתצטרכו כדי להפוך את השהות בבריכה ובחצר לגן עדן מושלם. זה כולל אמצעים לניקוי הבריכה, עיצוב חצר ופרגולה לבריכה – אמצעי קירוי בריכה שיוסיף צל וישמור על הבריכה נקייה ומעוצבת.

אחרי שבניתם בריכה בחצר אתם כבר נמצאים בחצי הדרך לזכייה בתואר "הבית הכי כיפי במדינה" אבל לפני שתגישו מועמדות – בואו נהפוך את סביבת הבריכה שלכם לוואו גדול. תכננו את כל מה שנמצא על הקרקע: מנגל, מערכת ישיבה, גינון, דשא, דק ופסלי חצר, אך אל תשכחו לטפל גם במה שניצב מעל לקרקע: קירוי בריכה וחצר.

למה כדאי להתקין פרגולה לבריכה?

  • קודם כל, כי להסתובב בחצר בשמש הישראלית זו פעמים רבות משימה בלתי אפשרית. אתם עלולים לחטוף התייבשות או לסכן את הילדים שמשחקים בחוץ, וחבל. כשמדובר בקירוי בריכה הסיפור הזה חיוני עוד יותר: שהייה בשמש כשאתם רטובים מסוכנת אפילו יותר מאשר כשאתם יבשים. לא חבל שתצטרכו לשחות רק בשעות הבוקר ובערב? תתקינו פרגולה לבריכה, וכל האפשרויות פתוחות בפניכם.
  • בריכה בחצר נראית טוב, אבל בריכה מקורה נראית אפילו יותר טוב. הפרגולה משווה לחצר נופך עיצובי ורומנטי ומאפשרת לכם להתאים צבעים וגוונים לעיצוב הבית והחצר וליצור את חלקת האלוהים שלכם עם מרקמי זכוכית ועץ בשילוב עם צמחים מטפסים, עציצים ומים. שלמות.
  • פרגולה לבריכה תורמת לחיסכון באנרגיה. בקיץ היא תיצור לכם סביבה קרירה יותר באזור הבריכה, ובחורף היא שומרת על טמפרטורת המים אחידה יותר וגורמת לכך שתצטרכו לחמם אותם פחות לפני השחייה.
  • פרגולה לקירוי בריכה מסייעת למנוע זיהום של הבריכה. קירוי הבריכה (בשילוב קירות) ימנע מעלים, בעלי חיים, פסולת ובוץ למצוא את דרכם לתוך המים.
  • במידה ויש לכם ילדים קטנים בסביבה, נמליץ על בניית פרגולה סגורה לבריכה, כולל מנגנון נעילה, כדי לשמור על הילדים מפני נפילה למים. 
  • פרגולה לבריכה מאפשרת הפיכת בריכת חצר רגילה לבריכה סגורה, מחוממת ואינטימית, שדרוג משמעותי.

שיטות שונות לקירוי בריכה

  • רשת הצללה: רשת צפופה שנמתחת על מוטות מעל הבריכה בגובה של מספר מטרים מעליה. מטרות רשת כזו הן בעיקר ליצור צל ולתפוס את העלים שעפים לכיוונה מעצים בסביבה. החסרונות שלה הם בכך שהרשת נראית פשוטה ולא מתאימה לחצר פרטית, ובכך שהיא לא מאפשרת שינוי, הזזה קלה או סגירת דפנות.
  • אוהל: כשמו כן הוא. אוהל לקירוי בריכה בנוי ממוטות ברזל שמעוצבים לצורה הרצויה מעל הבריכה, ועליהם מתוח בד ייעודי שמוגן מפני פגעי מזג האוויר השונים.
  • אוהל בריכה מתנפח: פתרון מעניין שמורכב מיחידה מתנפחת עצומה שבעת פתיחתה נפרשת מעל הבריכה ויוצרת אוהל אטום וחצי שקוף. פתרון שימושי לעונות שונות אך דורש לא מעט תחזוקה ויוצר מראה מלאכותי לחצר.
  • פרגולת קירוי לבריכה: הפרגולה משלבת את יתרונות הרשת הפתוחה לאוויר יחד עם יתרונות האוהל הסגור והמקורה, ומאפשרת לכם לנוע בין בריכה פתוחה לסגורה בהתאם לעונות השנה השונות. תוכלו לבחור בפרגולת בריכה מקורה בלבד, בפרגולה בעלת גג נפתח, בפרגולה בעלת קירות (זמניים או קבועים בהתאם לצורך – הקירות יהיו עשויים מבד, מפרופילי אלומיניום או מזכוכיות). פרגולה לבריכה גם מעניקה את המראה הטבעי והמעוצב ביותר מבין כל פתרונות קירוי הבריכות האפשריים.

ניתן לבנות פרגולה לבריכה כמו כל פרגולה רגילה, אך ההמלצה שלנו היא לבחור בפרגולת אלומיניום. פרגולת אלומיניום מאפשרת להרחיב את אופציות הקירוי באופן משמעותי ויש לה מספר יתרונות שחיוניים לקירוי בריכות.

יתרונות פרגולות אלומיניום לקירוי בריכה

ראשית, פרגולת אלומיניום היא אחת מסוגי הפרגולות המומלצות ביותר להתקנה לטווח הארוך, לא רק עבור קירוי בריכה: פרגולות אלומיניום הן בעלות אורך חיים משמעותי, הן לא דורשות אחזקה כלל והן מגיעות במגוון צבעים ועיצובים נרחב.

בנוסף, אלומיניום הוא חומר עמיד למים, כך שתוכלו להתקין פרגולת אלומיניום מעל הבריכה שלכם ללא חשש שהרטיבות תפגע בחומר הפרגולה.

פרגולת אלומיניום מאפשרת התקנת תאורה משולבת בגג שלה, וכך תוכלו להנות מבריכת שחייה מוארת בלילות.

במידה ותרצו לבנות גג נפתח לבריכה, פרגולת אלומיניום מאפשרת לעשות זאת על ידי הרכבת גג שלבים מודולרי שנשלט על ידי מנוע ושלט. אפילו לא תצטרכו ללכת רחוק – שלטו בפתיחת וסגירת הגג תוך ישיבה באזור הבריכה!

לסיכום

פרגולה לבריכה היא אופציה מצוינת ונמליץ לבחור בה אם אתם מחפשים קירוי בריכה במחיר נגיש, שיענה על כל צרכיכם ויתגמש יחד איתכם לשינוי תנאי החצר לפי עונות השנה.

תוכן עניינים
יוסי מזרחי
יוסי מזרחי

עם ניסיון של מעל עשור בתחום. מתקין מקצועי ומדיוק עם חשיבות רבה לפרטים הקטנים .

אהבתם? שתפו מאמר זה!
התקשרו עכשיו
רגע! לפני שאתם עוזבים...
השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם ללא התחייבות