מחירון פרגולות

בונים פרגולה. איזה כיף! בוחנים הצעות מחיר לפרגולה ושוברים את הראש באיזו מהן לבחור? אוף! אנחנו יודעים, בחירת הספק הנכון שיבנה עבורכם את הפרגולה הוא עסק לא נחמד: אתם צריכים להבין מה בונה הפרגולות מציע לכם בכלל, להגדיר תקציב שתהיו מוכנים לשלם תמורת הפרגולה, לחשב את הכל מחדש אחרי שגיליתם שהסכום שהגדרתם מראש מספיק אולי לבניית פרגולה מפליימוביל, להתלבט בין חומרים שונים וסוגי פרגולות שונים. בקיצור, לא כיף. אז איך הופכים את התהליך לבחירת פרגולה במחיר אטרקטיבי לתהליך נעים וידידותי? בארבעה צעדים זריזים:
  1. מעיפים מבט במחירון הפרגולות שלנו.
  2. מבינים מה אמור להיות כלול בהצעת מחיר לפרגולה.
  3. בוחרים את הצעת המחיר שמתאימה בדיוק לקריטריונים האלו.
  4. מתייעצים איתנו ומקבלים את המחירים הטובים ביותר.

מחירון פרגולות עץ

מחיר בניית פרגולה מעץ 350 – 1200 ש"ח למטר
מחיר בניית פרגולה מעץ אורן 400 – 550 ש"ח למטר
מחיר בניית פרגולה מעץ גושני 500 – 700 ש"ח למטר
מחיר בניית פרגולה מעץ איפאה 800 – 1000 ש"ח למטר
מחיר בניית פרגולה מעץ ארז 600 – 1000 ש"ח למטר
מחיר בניית פרגולה מעץ סינטטי 450 – 700 ש"ח למטר
מחיר בניית פרגולה מעץ רב שכבתי 950 – 1200 ש"ח למטר

מחירון פרגולות אלומיניום ומתכת

מחיר בניית פרגולה מאלומיניום דמוי עץ 900 – 1200 ש"ח למטר
מחיר בניית פרגולה תלויה מאלומיניום 1200 – 1600 ש"ח למטר
מחיר בניית פרגולה מאלומיניום עם מנגנון חשמלי 1200 – 1800 ש"ח למטר
מחיר בניית פרגולה נפתחת מאלומיניום 1300 – 1700 ש"ח למטר
מחיר בניית פרגולה מאלומיניום בצורת קשת החל מ-4,000 ש"ח
מחיר בניית פרגולה מברזל 450-650 ש"ח למטר

מחירון חידוש ותיקון פרגולות

מחיר חידוש פרגולה 50 – 80 ש"ח למטר
מחיר צביעת פרגולה 100 – 200 ש"ח למטר
שיפוץ ותיקון פרגולה כללי 180 – 380 ש"ח למטר

אופן התמחור של פרגולות – מה הצעת מחיר לבניית פרגולה צריכה לכלול?

מחיר פרגולה מורכב מכמה קריטריונים:
  1. ראשית, והכי חשוב, גודל הפרגולה. כל המחירים שתקבלו לפרגולות יהיו פר מטר רבוע. אם מתקין פרגולות ינסה למכור לכם מחיר גלובלי לפרגולה בלי שום תלות בגודל שאתם מתכננים, וטוען שלא משנה לו מה הגודל שתחליטו שאתם רוצים, הוא כנראה מנסה לעשות עליכם קופה או הולך לחפף בעבודה. המחירון שלנו מפרט את כל סוגי הפרגולות ואת המחיר למטר רבוע של כל אחת מהן. כך תדעו בדיוק לאיזו הוצאה לצפות עבור כל אחת מהפרגולות.
  1. בנוסף, קריטריון חשוב שמשפיע על מחיר הפרגולה הוא גג הפרגולה. גג אטום? גג רעפים? גג במבוק? גג נפתח? האם תרצו לשלב התקנת סנטף או פוליגל על גג הפרגולה כדי להשאיר אותה יבשה ומוגנת? לכל ציפוי כזה יש מחיר שמוגדר גם הוא לפי מטר רבוע. לא מסובך בסך הכל…
  1. מנגנון חשמלי: מעוניינים בגג שייפתח וייסגר בלחיצת כפתור? אין בעיה, רק קחו בחשבון שהדבר יבוא לידי ביטוי בתוספת מחיר.
  1. וכמובן, עוד עניין מהותי במיוחד הוא חומר הפרגולה. טווח המחיר של פרגולות עץ נמוך משמעותית ממחיר פרגולות אלומיניום, אך ישנם סוגי עצים יקרים ועמידים יותר. בכל מקרה, המחיר הוא לפי מטר רבוע לפי סוגי החומרים השונים. המחירון שלנו מפרט את כולם בצורה ברורה, לנוחיותכם.
  1. תוספות: רוצים לשלב בגג הפרגולה שלכם מרזב לניקוז המים? החלטה מצוינת. רוצים לשלב תאורה בתוך גג הפרגולה או בקורות ובגג? זה יהיה יפהפה. רוצים לסגור את קירות הפרגולה עם חלונות זכוכית או בעזרת ברזנט? דרך מעולה להשיג מרחב נוסף לימות החורף. כל התוספות המפורטות כאן יעלו עוד סכום נוסף שצריך להופיע בהצעת המחיר בתור תוספת למחיר הבסיס של בניית הפרגולה. תוספות נוספות שיגררו תשלום הן: הכנת תשתית לבניית הפרגולה – יישור הקרקע, יציקת בטון או בניית דק, ופירוק פרגולה קודמת – פעולה שתעלה עוד סכום מסוים ותחסוך לכם את ההתעסקות עם השאריות של פרגולה ישנה שאתם מעוניינים להחליף.
  1. צבע: עוד היבט נוסף שיחושב בתוך המחיר למטר הוא צביעת הפרגולה (במידה ויש בכך צורך). המחיר לצביעת מטר רבוע של פרגולה תלוי בחומר ממנו בנויה הפרגולה ובצבע הרצוי.
  1. לאחר כל הקריטריונים הקודמים, נשאר עוד היבט אחד שצריך לחשב בתוך הצעת מחיר לבניית פרגולה – תנאי שטח מיוחדים. זה אומר שאם הפרגולה נמצאת באזור לא נגיש למכונית ותידרש סחיבה ארוכה של החומרים עד לחצר, תתווסף עלות הסחיבה למחיר הפרגולה, או שאם הפרגולה נמצאת במקום גבוה ומתקין הפרגולה ייחשף לסיכון בזמן הבנייה, הוא ייקח תוספת תשלום כדי לחפות על כך.
אנחנו יודעים מה אתם חושבים עכשיו… "עם כל כך הרבה קריטריונים, זה בטח הולך לצאת יקר באופן לא נורמלי!" אז זהו, שלא. הרשימה הזו רק נראית מאיימת. בפועל הצעת מחיר הוגנת לפרגולה תשלב את כולם בצורה מסודרת כך שאתם תקבלו סכום סופי ידידותי ובהחלט בר תשלום.

מחירי פרגולות מיוחדות

רוצים פרגולה תלויה? פרגולה עם מנגנון סגירה חשמלי? פרגולה לסגירת מרפסת? פרגולה לבריכה? מצוין, רק אל תשכחו להכריז זאת מראש ולבקש הצעת מחיר כוללת שתיקח בחשבון כל מאפיין מיוחד שאתם רוצים לקבל. כך תמנעו מעצמכם תוספות מחיר "בהפתעה" בהמשך התהליך.

מה עוד צריך לדעת בנוגע למחירי פרגולות?

  • מאחר ובמהלך הקיץ יותר אנשים רוצים לבנות פרגולות, מחיר בניית פרגולה בקיץ יעלה. לכן, אם לא אכפת לכם לבצע את תהליך בניית הפרגולה בחורף או בסתיו – עדיף לכם לבקשה הצעת מחיר לפרגולה בעונה פחות פופולרית, ולהנות ממחיר מוזל.
 
  • רוצים שכבת מגן לגג הפרגולה שתמנע מהגשם לחדור תחתיה? שני החומרים הנפוצים מהם נהוג להתקין שכבה כזו הם פוליגל או סנטף. כשאתם מתלבטים בין השניים קחו בחשבון את העובדה שהפוליגל יקר פי שתיים מהסנטף, בעוד הם ממלאים כמעט את אותה פונקציה, ולכן לרוב משתלם יותר לבחור בסנטף.
 
  • הצעת המחיר נראית לכם זולה באופן חשוד? בקשו הצעת מחיר מפורטת ובדקו מה המחיר למטר ומה כלול ולא כלול בה. הצעת מחיר זולה מדי עשויה לחפות על איכות עבודה רשלנית, על חומרים זולים מדי או על תוספות מחיר שיצוצו בהמשך בניית הפרגולה.
 
  • אם אתם מעוניינים ליצור ריהוט חצר, מטבח חצר, דק או נקודות חשמל וגז באזור הפרגולה, רצוי לחשוב על כך מראש ולבקש מבעלי המקצוע הצעת מחיר לביצוע כל הפעולות האלו בבת אחת. ככל שההצעה כוללת יותר, כך המחיר לכל אחת מהמלאכות זול יותר, ואתם תחסכו כסף.
  מחפשים בעלי מקצוע מומחים לבניית הפרגולה המושלמת לחצר שלכם? רוצים הצעת מחיר משתלמת לבניית פרגולה? נשמח לעזור לכם!
תוכן עניינים
יוסי מזרחי
יוסי מזרחי

עם ניסיון של מעל עשור בתחום. מתקין מקצועי ומדיוק עם חשיבות רבה לפרטים הקטנים .

אהבתם? שתפו מאמר זה!
התקשרו עכשיו
רגע! לפני שאתם עוזבים...
השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם ללא התחייבות